God morgon

Sitter på jobbet, börjar om 10 min så jag passar på att skriva av mig lite.
Har precis tränat en sväng inne på gymmet, alltid lika skönt att börja dagen såhär.
Nu har jag verkligen kommit in i mitt tränings stim, är så stolt!

Red på banan igår, underlaget är fint. Så jag slipper sitta och dra B fram och tillbaka till ridhuset.
Blir kanske träning i morrn, har inte hört ngt från Bettan än.
Men idag är jag hästledig, ska kanske på stan en sväng och fika med Carro.
Annars blir det bara en kväll hemma med dammsugaren.

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hur gick det med dammsugaren!?!?

kramisar

2008-12-02 @ 23:42:40
Postat av: Mors HG

Fick du nån fart på strykjärnet =0(



P.S. ställ o klockan din.... fan är ju risk man far i säng för tidigt.D.S.

2008-12-03 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0