Dålig

Jag är ruskigt dålig på att uppdatera här nuförtiden. Men bättre sent än aldrig!
Helgen har dragit förbi som en orkan, fullt upp sedan lördag morgon då jag slog upp mina gröna.

Igår var jag, Vicky och Elisabeth på stan. Skulle shoppa julklappar, kom hem med en och resten var till mig själv.
Så i morrn efter jobbet ska jag ner och fixa resten, vill vara klar innan alla springer på stan, hatar trängsel och köer.
Efter stan åkte jag och hämtade upp Tyra, åkte ner till stallet och motionerade B.
Tog med med T hem, Marcus blev så förtjust i henne!
Vicky svängde förbi och hämtade henne efter jobbet.

Snabbt isäng och upp i ottan, var i stallet jusst efter 07:00.
Utfodring av hästarna, mockning, foder och sedan en sväng med B.
Stressig morgon som drog vidare mot Strömsholm.
Red CC, shit vilken fin häst!
Helt perfekt storlek för mig, men svår att rida.
Underbar galopp!!

Så nu blir det med nya ögon som jag fortsätter träna med min B.
Har en riktigt svacka nu, men jag vill verkligen!
Jag vill så mkt mer...

Träning till veckan, vill visa ngt framsteg.

Efter en dag med Bettan och lunch, drog jag vidare till M:s syster och 2-års kalas för Tilde.

Trött och mör i kroppen, ska vila ögonen lite innan det blir till att ladda om för spinningen.

Julen närmar sig, med den även hemfärd till mitt hem ljuva hem!

Pappa: Har inte hunnit kolla upp dammsugaren, men ska det ikväll. :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vilken härlig dag du har haft,

titta gärna in på www.vk.se så får du se världens finaste gran från Storuman



Kramar

2008-12-07 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0