Kluven

Det är jag verkligen...
Ska prov jobba på en annan butik om två veckor, men det är bara extra. Kan eventuellt bli 18h/vecka. Och kedjan är ju stor och etablerad, så det finns möjlighet att klättra upp. Så om allt går som det ska, kan jag nog inte tacka nej.
Men ingen männsika klarar sig ju på bara extra, så jag behöver ngt mer.

Har en sak i tanken på 75%, men det är väl inte drömjobbet, och dessutom mindre betalt än vad jag har idag.
Men det tjänsten kan när som helt bli tilsatt.... så jag måste bestämma mig...gaah! Fan åxå...

Sedan har jag laggt ut krokar lite här och var, väntar bara på napp ngnstans.

Lina och Jonas är på väg hit från Uppsala nu, äntligen blir jag av med lite grejer från förrådet! :)

Borde vara glad idag, pga ovanstående, men fick nästan lite mer panik.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj låter inte kul inte..... att affären går bort...aj...



Men det låter som om du är lite på track ändå =) hoppas du får något bra =) och du vi får inte tappa kontakten nu bara för att du också flyttar från "gången"... oki???

2008-08-14 @ 17:49:31
URL: http://jennifa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0