Mobilen...

har spunk! går inte att skicka, ta emot sms med. Inte heller kolla inkorg, skickade m.m...
får upp en ruta som säger, "åtgärden misslyckades" What?!
Hade stängt av telefonen, startade den igen och sedan dess är den i sms strejk! J*vla teknik!

Ska in idag och försöka få den fixad, hoppas bara jag inte måste lämna in den ngn lång tid..
Med min otur försvinner väl bilder och telenr under reparation isåfall.. peppar peppar ta i trä!

Morgonpromenad i morse 06:30! :)
Och nu ska jag strax gå till jobbet.

En vadslagning ligger i luften.. JAG SKA VINNA!!




Kommentarer
Postat av: Lina

Om du hade varit smart hade du fört över alla nummer till simkortet. För jag är STENsäker på att de kommer försvinna, för de "nollställer" telefonen så fort man lämnar in den för någon sorts lagning. Och bilder försvinner inte för du tar ju ut minneskortet innan du lämnar in telefonen, annars gör de ju det åt dig. Och bilderna sparas på minnet. Lyssna och lär från hon som haft otur med sina telefoner ;)

2008-04-02 @ 17:57:34
URL: http://anill.blogg.se
Postat av: Elin

Hmm...fan va trist. Låter jobbigt.
Hoppas att det löser sig bara. :)
Oh...by the way...Ta en titt i min bilddagbok så får du se min nya tattoo... :);P

2008-04-02 @ 22:58:15
URL: http://lyset.bilddagboken.se
Postat av: Elin

Hmm...fan va trist. Låter jobbigt.
Hoppas att det löser sig bara. :)
Oh...by the way...Ta en titt i min bilddagbok så får du se min nya tattoo... :);P

2008-04-02 @ 22:58:25
URL: http://lyset.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0