Fail!

Ledig söndag innebär att jag äntligen får köra helgpass på Factor.
 
7 min to find 1RM, DL or PC

Partner workout
18 min
60/35 kg

DL 50
HC 40
Burpees 30
 
Jag valde att försöka mig på ett personbästa i PC (Power clean), nuvarande ligger på 55kg.
Början kändes bra, 45kg var inga som helst problem, 55kg på, tänkte att idag är väl dagen jag kan ge mig på 60kg igen. Hahahahahaha, fy fan så fel jag hade! BIG FET FAIL på den. Jag klarade inte ens att få upp den på 55kg.
Besviken och förbannad efter minst 5 försök, så ville jag nästan gråta. Haha! Men helt allvarligt. Jag hatar verkligen att backa, stanna på samma är frusterande men att backa, det är "out of the question".
 
Passet i sig gick bra, grymt kul! Men jag glömde kolla hur många varv vi kom upp i.
 
 
Svettig och glad ändå...
 

 
Alexandra ville inte vara med på kort..
 

 
Söta Johanna och jag..
 
Grill och mys med jobbet igår. Tack alla inblandade! :)
 
Film och pizza med Frida och Vicky idag, lite tvätt och nu ska jag nog fortsätta med en till film.
 
Älska chill-söndagar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0