My birthday!

Igår hade jag en underbar dag rakt igenom! Från att jag slog upp mina ögonlock ända tills jag kröp isäng, en riktig good feeling dag. Fina vänner på besök med jätte fina presenter, ni gjorde min kväll!

Idag har jag haft lite mer besök av några kollegor över en lunch, inte illa att bli firad två dagar. ;)

Största överraskingen står Thessan för, hon dök upp idag helt oanmäld med en stooor påse med mitt favoritgodis. Dock får den vänta till helgen.. ;)

Jag har verkligen helt underbara människor i min omgivning! Tack, tack och tack alla för allt! ♥



Mina färdiga cupcakes..

I morse såg passet på Factor ut såhär;

Power clean 5-5-3-3

10 min
PC 2
Push ups 6
Squat 9

* 3 burpees on the min

På varje påbörjad minut körde vi 3st burpees, sedan fortsatte där vi var i varvet.

Glömde kolla hur många varv jag körde, kan ha varit 8st... tror Rikard sa att jag totalt gjort 16 frivändningar på 45kg. Det är inte så dumt ändå. :) Försökte sätta pers på 55kg, men det gick inte. Snart mina vänner, mkt snart! :)

Men nu är det dags för en sväng till gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0