Tabata Tuesday

Grymt skön start på dagen! :)

2min hopprep

20/10 x 8

Battle ropes

SB squat
(knäböj)
SB lunges
(utfallsgång)
Sprinter situps


Sjukt jobbigt att ha sandsäcken på axlarna under 16 intervaller, men det var bara att bita ihop. Väljer man "hardcore" versionen så får man inte gnälla. ;)
Normalt är det 20 jobba/10 vila x 4, 2 varv. Men vi körde som sagt x 8, 1 varv.
Träningsvärken i mina ben sedan ben-passet i torsdags håller precis på att gå bort, men den sitter kvar. Fick lite kramp i skinkorna från utfallen. Men det är ju en go känsla ändå! ;)

Börjar jobba kl 12 idag, innan dess blir det lite snabb fix här hemma och sedan ska jag trampa mot work. Måste kika efter en liten väska till bröllopet. Sedan hoppas att Anna hittar ngr skor på Ryns, som jag kan kirra på torsdag.



High five.. eller ngt.. ;)



En dusch på detta jaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0