Både ett och två..

..pass gjorda! Men tusan också va svettigt, tror halva jag rann bort idag!!



Spinningen gick som det brukar, inget speciellt att säga där. :)

Drog hem efter frukosten för ett snabbt ombyte och sedan iväg till Factor. Idag var det ett tungt pass, men inte tungt som i att jag var slut i kroppen, utan fokus på TUNGT! Det var riktigt kul! Why? Jo för jag körde frivändningar! I like!! :D

Power clean 5-5-2-2

12min

2 PC (TUNGA)
10 push ups
2 PC
10 Kettlebell swings (TUNGA)


För övrigt så försökte jag sätta 55kg, men det gick inte idag heller. Ligger kvar på mina 50kg. Innan sommaren är slut så SKA den sitta. :)

Som uppvärmning blev det 36st burpees.. blev inkastad som stöd i en challenge! :)

Off to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0