När jag tränar

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst

Hmmm.. Antar att frågan är angående vilken tidpunkt på dygnet jag tränar. Jag tränar allra helst på eftermiddagen/kvällen, eftersom jag känner mig som starkast och piggast i kroppen då. De gånger jag tränar på morgonen, får jag inte alls ut lika mkt av träningen. Känner mig mest slö och drar runt gäspandes bland vikterna. Det enda som funkar bra då är cardio! Så träning på kvällen is the shit for Fancy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0