Mellis ♥

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis

Min absoluta favoritmellis är helt klart kesella/kvarg med blåbär/hallon och wildberry funlight. Det är en ren njutning smakmässigt. :) Annars är det kesella/kvarg, appear funlight och äpple toppat med kanel. Fruktansvärt gott, mycket godare än godis faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Christer

Kvarg med osockrade bär är heller inte dumt

2011-03-08 @ 12:25:18
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Petra

Samma här! Jag är helt enkelt - "KesellaHolic". ;-)



Ha en toppendag snyggis!

2011-03-08 @ 12:38:34
URL: http://petrakardell.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0