Kost är A och O

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips

Det bästa tipset angående kost är ÄT MAT!
Jag äter själv 6mål/dag och det funkar kanon bra för mig.
Äter med 2-3 timmars mellanrum, annars blir jag inte rolig att hänga med ;)
Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, kvällsmål.

Tränar du så får du inte vara rädd för att äta mat.
Men se bara till att äta bra mat, stoppa alltså inte i dig vad som helst och hur mkt som helst.
Känner du att du har dålig koll på vad och hur du ska äta, tveka inte att ta hjälp av någon.
Det är en bra investering i dig själv. :)
Nu ska jag äta mitt kvällsmål, kesella med hallon och funlight.. mmmumms!


Det här var dock inte kesella... ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Va bra skrivet! Jag har jättedålig koll på vad jag äter och hur mycket jag egentligen behöver träna för att vara på "0"... Vet du några bra tips utan att skaffa sig en typ "personlig tränare"? :)

2011-03-02 @ 17:59:00
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg
Postat av: annie

Men de där såg riktigt lyxigt gott ut. Är så enkelt och gott med kesella och man kan använda de till de mesta :D

2011-03-07 @ 21:11:33
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0