Inte glömt bort

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst

16. Favoritlivsmedel

Jag har bara nästan glömt bort att uppdatera mig. Endel gjorde det på 30 dagar, men jag drar ut på det lite mer.
Favoritlivsmedel är nog ägg och kesella, går att att använda till mkt och är en bra proteinkälla. :)
Håller det enkelt och kort, så det var allt!

Goood natt!




Kommentarer
Postat av: Christer

Ägg och keso här så inte så långt borta :)

2011-03-14 @ 13:02:22
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Emelie

Hej, började för någon vecka sen att läsa din blogg och gillar den väldigt mycket! :) Hur länge har du tränat ordentligt? Alltså när började du träna för att vara med i en tävling?

2011-03-14 @ 18:28:24
Postat av: Fanny

Hej Emelie! Va glad jag blir att du gillar min blogg, tack! :) tankarna på tävling började för två år sedan. Har tränat under flera år, men då var det inte alls lika målmedvetet. Har du själv tankar på tävling?

2011-03-14 @ 21:26:44
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaha okej :) Jag ska söka till en ambulanssjukskötarlinje, vilket betyder att jag måste klara av ett test. Så jag håller på tränar som bäst. Blev ännu mer pepp av att läsa din blogg ska du veta! Lycka till med allt! :)

2011-03-15 @ 20:12:38
Postat av: Fanny

Så spännande! Vad är det för test? Härligt att jag lyckas peppa dig, det får mig ännu mer motiverad att fortsätta :D Lycka till med testet sedan, ska hålla mina tummar. Du får gärna berätta hur det går.. :)

2011-03-17 @ 20:00:34
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0