Underbara muskler!

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel

Alla muskler är ju underbara, svårt att välja en favorit.
Sedan kan ju frågan tolkas som favoritmuskel uteseende-, funktion- eller träningsmässigt.
Men om jag nu ändå ska välja en, eller jag väljer två.. ;)
Så är det helt klart ben/rumpa och axlar.. ok det blev tre!
Men det är grymt snyggt när dessa muskler är vältrimmade!
Det ger en shysst figur och helhet!
Ett par starka ben tar mig fram stadigt i livet.
Sedan gillar jag även att träna dessa muskelgrupper, men egentligen inte så mkt mer än resten av kroppen, jag gillar att träna allt! :D



Bild: Google.se

Välsvarvade spiror...

Kommentarer
Postat av: anna

hej fanny!



jag har en fråga, vet du hur man tränar armarna så att man inte får stora armar? jag vill ha smala armar fast fasta då såklart, men inte alltför muskliga o stora? just nu försöker jag varva styrketräning och kondition, men det är svårt att bli av med fettet på armarna. hoppas du har nåt bra tips :)

2011-02-17 @ 13:38:40
Postat av: Fanny

Hej Anna!



För att få stora armar krävs det hårt träning med tunga vikter under en lång tid, muskler poppar inte upp på en gång ;)

Så du vågar helt klart lyfta vikter utan att bli stor. För att få fett att släppa från kroppen så måste du sätta igång förbränningen. Se över kosten och kör cardio, det går nämligen inte att punktförbränna så det bara släpper på armarna, utan hela kroppen måste komma igång. Fortsätt varva styrka och kondition, kör intervaller, morgonpromenader, öka intensiteten under styrkepasset.. finns mkt att göra! Hoppas du känner att du fick svar på din fråga :)

2011-02-17 @ 22:40:35
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0