Så tränar jag flåset..

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning

Min absoluta favorit är faktiskt min nyfunna kärlek till Intervaller!! :thumbup:
Utöver den måste jag ju säga spinning, vilket är grymt bra konditionsträning.
Men det tillhör ju vardagen på ngt sätt, intervaller känns lite roligare och nytt i mitt liv.

Spinning vs. Intervaller- 0-1

Längtar till våren, då ska jag ta oskulden av backintervaller i Rocklunda spåret.



Bild: Google.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! Då är vi två som kommer vistas i Rocklunda-spåret ;)

2011-02-24 @ 21:59:10
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0