"Måbra" saker

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst

Jag mår helt klart som bäst efter ett lyckat träningspass!
Men om man inte ska ta träning, mår jag bäst tillsammans med nära och kära.
En fredagkväll hemma i soffan med god mat, godis, en film, härligt sällskap.
Sedan sovmornar och dagar utan en massa tider att passa, bara få ta dagen som den kommer.
Vardagslyx! Det är underskattat.. :)

I morrn ska jag ha lite torsdagsmys med mig själv och filmen Beck - Levande Begravd

NU, ska jag inte blogga mer ikväll..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0