Inspiration

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor

Här skulle jag kunna rabbla upp en massa olika bloggar och personer.
Så jag kör på ingen nämnd, ingen glömd.. ;)
Har mina dagliga favoriter länkade till vänster.

Annars hittar jag inspiration i tidnignar, som BODY och Fitness Magazine.
Fick för övrigt nyaste Body av Micke idag, ska ta och börja läsa den lite smått innan jag lägger mig.
Artikeln som intresserar mig mest är "High Intensity Madness"





Men ska även läsa artikeln om sömn, då det är rätt så relevant för mig!

Me det säger jag godnatt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Christer

Ja bloggar och magasin är alltid upplyftande

2011-02-23 @ 21:52:55
URL: http://wellnessfight.ninjus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0