Helgen i ord och bilder

Då har jag varit med om min livs första gasque, på Norrlands Nation i Uppsala.
Det är någon som alla borde få vara med om, minst en gång i livet!
Rikitgt nice, och dessa underbara Ypsor hade verkligen lyckats med allt!
Bra jobbat Lina och övriga ypsor! :thumbup:

Tack för en kväll värd att minnas!!!



Överypsan Lina och Henrik (från Skvadern) hälsade oss välkomna!



Mina älskade systrar!



Finaste Elin och Linda..







Lina och hennes Julle..





Jag och min bordsherre, Fredrik aka "blomman".



Avslutningsvis dansade vi bokstavligen på stolarna till "The time of my life"...

Med värkande fötter var vi hemma kring 2 snåret, så blev inte så sent trots allt.

Söndagen spenderades i sängen till lunch, käkade brunch tillsammans innan vi begav oss mot sthlm.
Mötte upp kusin Johan för en fika och catching up snack..
Tog även en titt på SATS på Stureplan där vi sprang på Ako, kul att hälsa på en person som jag annars bara läser om.

Kvällen spenderades hemma hos mamma i soffan, skönt avslut på helgen.

Dock har det inte blivit ngn träning sedan i fredags, shit happens.
Men i morrn är hon back in business again ;)

Idag har jag vart på utbildning med jobbet.
Jobbar för övrigt tis-tors, sedan är jag leedig! :)

Nu borde fisken tinat, dags att fixa morgondagens matlådor innan sängen.

Godnatt!

Fancy ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul med fester man vanligtvis inte brukar gå på! Ni ser ju ut att ha haft riktigt skoj med värsta tjusiga klänningar oxå:-) kram kram

2010-11-01 @ 23:53:27
URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kul med fester man vanligtvis inte brukar gå på! Ni ser ju ut att ha haft riktigt skoj med värsta tjusiga klänningar oxå:-) kram kram

2010-11-01 @ 23:54:13
URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Oj oj vad solt jag blir att få se mina älsklingar

Safarihälsningar Pappsen

2010-11-02 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0