Första...

Första dagen hemma..
Första dagen på semestern..
Första festen av två..

Igår var en grym dag!
Gick lite på marknaden och pressade i solen hos anderssons.
Sedan PARTY!

Lite bilder..



   



  









En lyckad kväll med en massa kära återseenden!

Många av läsare och vänner kom fram och sa fina och stöttande ord om mitt stora intresse och vägval, det värmer verkligen! Att få höra att jag gör ett bra jobb och att jag ska fortsätta kämpa gör mig ännu mer taggad!

Tusen tusen tack! Ni gjorde helt klart min kväll. :D
Det här kommer göra träning ännu roligare!
När det känns tungt så ska jag plocka fram era ord..

Att jag sedan fick höra att jag även är en förebild.. DET slog allt! 
SHIT, lilla jag en förebild för någon!! :D 

 
Tack alla inblandade för en awesome night! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Snygg du var då! Fin frilla!

2010-07-03 @ 14:30:15
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag kan absolut inte klaga! Hoppas du har det fint i norr också! Vi borde styra upp något i Västerås sen, kanske en utgång? Vore riktigt skoj!

2010-07-03 @ 17:46:33
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Åh va ni verkar ha haft skoj=) Skönt att få komma hem en stund gissar jag. Sköt om dig!

2010-07-04 @ 09:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0