Ingen flytt

Typiskt!
Det blev ingen flytt av hästarna idag!
Therese som knaprat i sig ipren óch masat sig till stallet trots feber, tycker mest synd om henne.
Jag har "bara" varit i stallet i 9 timmar (8-17), packat en massa som jag till slut fick packa upp.
Det enda vi gjorde var att dricka te, vänta på att telefonen skulle ringa, dricka te, vänta, snacka skit, köpa mat, vänta o.s.v.
Vad var det vi väntade på? Jo, att han som äger stallet skulle ge klartecken att vi kunde komma idag.
Det slutade med att vi gav upp, släppte hästarna på ridbanan, och då passar det att ringa! typiskt!

Så vi kom fram till att flytta dom på fredag, hoppas bara jag hinner hem till Let´s Dance.

I morrn är jag hästledig, blir nog att jobba över, har sjutusen saker att fixa till på söndag.

Nu ska jag fixa lite på nya passet, tur så behöver det inte vara klart förrän februari.

Har iaf haft en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0