Tandlös

Glömde ju berätta!

B har bitit eller slagit av en tand.
Det syns tydligt  vart det förut suttit en stor tand, men nu saknas den.
Har inte märkt det förut, men nu funderar jag och Lina om det kanske var det som gjode att han matvägrade i sommras.
Men varför märkte inte veterinären det då? Eller så har det hänt senare, men då borde jag märkt ngt tycker man.
För det borde göra ont i munnen, om en tand går av.
Nu verkar han helt ok, men måste kolla upp med Vet. om man kan låta det vara.



Sedan så har vi fladdermöss kring stallet!!
Var en som susade över mitt huvud i mörkret när jag skulle hämta in hästarna.
Fy så obehagligt, passa dig Vicky! ;)

Kommentarer
Postat av: Leiden

läskigt med fladdermös jag gillar dem inte.. =/

2008-09-04 @ 08:27:52
Postat av: ÅM

Hoppas ni har bättre vet. i Västerås än vad vi har i S-uman ;o)

2008-09-04 @ 16:33:25
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0