Bra dag

Jag har haft riktigt bra dag.
Började med att vakna utvilad och pigg, frukost och sedan iväg till stallet.
Dressyr träning kl 13, shit vad vi jobbade hårt idag. Hade en svettig och trött häst.
För att inte tala om mig!
Måste träna på kontakt, vara konsekvent, finslipa min sits (ej "hösäck")
Så nu har vi ett nytt mål, eller har alltid varit ngt jag måste öva på, men ett ny/gammalt mål iaf. :)

Ska visa Therese (tränaren) att vi kan, eller jag kan! För Boggi kan absolut.
Hon satt upp i ett varv i trav och hittade rätt "knapp" på en gång.
Där hade jag nött varv på varv och inte fått honom dit jag vill!
It's all in ME! Men han är ju lite bekväm och stel, så det är inte så lätt ska ni veta!
Bjöds sedan på bullar och saft, det satt fint i kistan.

Sedan fortsatte dagen med lite middag, plocka och tvätt hemma.
Och slutligen spinningen, kanon kul pass idag, många motionärer.

Så jag har slitivt hårt idag, men inte hårt i negativ betoning.
Jag mår tipp topp, nöjd med mig själv! :)

Nu blir det lite fika, film och kanske nå gotta.
M kommer precis från Ica.

Tjingeling på er!

Äppelpaj blev det visst... smaskens, men jag hade föredragit KLADDKAKA!

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja vi har gemensamt ica kort så det kan liksom inte bli annat än bra..=) vi är rätt duktiga på att komma överens..=)

när kommer du hit..=)?

kram

2008-10-12 @ 22:54:21
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Josse

Dom söker personal till SWE. Dom hade visst vart in till beata och lämnat en himla massa papper. Så det är visst lite brådis! haha.. undrar om dom får tag på något. och du, nu är lägenheten såld. ! Sista okt. Ska vi vara ute. Så det blir att bo hos mamma.

2008-10-13 @ 16:02:37
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0