Film - Chins

Jag kan faktiskt inte må bättre!! I made it! :D
Skiten vände. Jag fick upp ögonen. Allt går bara jag ger mig f*n då det. Men utan Sophie hade det inte blivit lika grymt! Kamerakvinna och pepp, våra pass ihop är guld värda ska du veta. :D
Fick se en bild på min rygg när jag körde chins, i min värld så ser jag inte alls ut så. Men bevisligen har allt slit gett resultat. Jag är glad inombords, motgången har blivit lite sopad från banan.



Här kör jag alltså chins med hjälp av ett gummiband, perfekt för en svag skit som mig.

Det här är bra mkt bättre än assisted chinsmaskinen som finns, gillar att det är en rak stång.
Nu kära läsare ska jag kämpa så det står härliga till, jag ska fixa detta utan gummiband!

Svagheter som jag måste förbättra är alltså chins och knäböj - All in for the win!

Dagens pass såg ut såhär:

Bröst på morgonskvisten

4set flyes m. hantlar på lutande bänk
- superset - bröstpress m. hantlar på plan bänk
3set flyes i c.c
3set press i maskin


Räckte gott och väl, såg fina reslutat i spegeln. ;) Tuttarna kommer sakta men säkert!
Var lite orolig över hur mätningen skulle gå, mest pga min förkylning. Fredrik sa att jag kunde skjuta på det om jag ville, men jag var alldeles för nyfiken. Väger i dagsläget 65,8kg det går alltså neeeråt. :)
Angående kosten så dras en shake bort, den innan träning.



Chins



Halva marklyft - Rack deadlift

4set halva marklyft
3set chins med gummiband
3set hantelrodd
3set breda latsdrag
3set ryggresningar
- superset - skivstångsrodd

Är helt slut i ryggen, riktigt skönt pass! :D

Dags att krypa isäng..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Riktigt imponerande, supersnyggt!

2012-02-22 @ 23:10:43
URL: http://alexandralilja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt pass:)

2012-02-23 @ 01:38:18
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Ellen

Grymt Fanny!

2012-02-23 @ 09:02:12
Postat av: sophie

Så grymt kul att köra ihop med dig, jag blir så peppad för du är så duktig! wiiho, nu ser jag framemot benpasset på söndag:D

2012-02-23 @ 10:40:27
URL: http://sophan.blogg.se/
Postat av: Maria

Ser riktigt bra ut! Och vad smart att köra med gummiband, det måste jag testa, assistansmaskinen på mitt gym är inget vidare heller.

Kul att det går bra för dig!

2012-02-23 @ 13:48:56
URL: http://hypnopoet.blogg.se/
Postat av: Fanny

Alexandra: Tack så jätte mycket! :)



Karin: Det blev ett riktigt grymt pass, känns fint idag. ;)



Ellen: Tusen tack vännen! :)



Sophie: Tack detsamma! Va gullig du är :D Ser också fram emot söndag!



Maria: Tack så mycket! Riktigt smart grej, kan verkligen rekommendera det! :) Hur går det för dig?

2012-02-23 @ 23:06:05
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Fanny! Snygga chins, jag och en kompis sitter dock här och undrar vart gummibandet fäster...ser ut att bara vara på framsidan. Skulle vara kul att se hur du gör detta!



Tack och fortsatt lycka till med satsningen!

Sofia

2012-03-11 @ 12:24:00
Postat av: Fanny

Sofoa: Hej! Tusen tack! :) Jag kan fixa en film om hur jag går tillväga. Inga problem! :)

Ska försöka få till det på mitt ryggpass i veckan.



Tack så mycket! :)

2012-03-11 @ 22:21:14
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0