Dagens träning

Fy, ve och fasa!! hahaha, jag kunde knappt gå ner för trappen på gymmet.
Bromsen i benen funkade inte bra, så jag fick hålla emot med armarna på räcket.
Då har man köttat på bra, eller hur!? ;)

Benpress 95kg
Iso- Lateral  Bencurl  32.5kg/ben
------ " ------- Benspark 30kg/ben
------ " ------- Benpress 55kg/ben 
Stående vadpress 50kg+stång
Sittande vadpress 30kg

Hade ingen ork kvar för utfall, tror jag börjar med det nästa gång.

Ikväll ska Boggi skos, så stallet direkt efter jobbet och sedan ska jag försöka hinna med en promenad.
Men får se vad klockan blir, ska försöka komma i säng i vettig tid i kväll.
Och så borde jag ju knåpa på mitt spinningpass också, för nu börjar det dra ihop sig.

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0