Sjukling på benen igen..

I helgen var jag sjuk igen, men den här gången måste jag ätit ngt som min mage inte tyckte om. Hade ett rejält magknip och blev sängliggandes hela lördagen, kunde inte äta och knappt dricka. Sedan återhämtning på söndagen. Fick till och med vara hemma från jobbet och avstå träningen, det gillas inte. :-( körde lite lätt yoga igår kväll, eftersom två dagar i ryggläge inte direkt gör en mjuk och smidig. 

Nåväl, nu är jag kry igen och imorse var det träning och mätning hos Fredrik. Träningen gick bra, fick ännu fler övningar som jag kan jobba med. Brände fint i min lilla tavla. :-) 
Mätningen gick bra även den. Men jag väger fortfarande lika mycket.. Vi kommer köra tre veckor till på samma upplägg, sedan går han nog in och ändrar lite. Men vi kommer inte dra ner mig, det är ju inte dags för diet ännu. ;-)
Kommer dock köra lite mer cardio, totalt 20min i samband med träningen. 

Var hos Satu ikväll och körde lite yoga. Övade på headstand och forearm stand. 


Här ser ni forearm stand.. 

Fick många bra tips ifrån henne, då hon har övat ett tag. För mig var det första gången.. Jag är faktiskt lite förvånad över att det gick såpass bra som det gjorde. :-)  Jag måste dock öva mer på min bålstyrka. Hålla magen tajt hela tiden.

Dags att sova, hoppas ni har haft en bra helg! :-) 

Kram 




Kommentarer
Postat av: Kostguiden.com

Hej!

Dricker du proteinpulver, gainer eller tar något annat kosttillskott under träning?

Hälsningar, Kostguiden.com

Svar: Hej!

Just nu använder jag aminosyror och protein, ibland även pwo. :)
Fanny

2014-04-16 @ 15:18:28
URL: http://www.kostguiden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0