Vilodag

Jag har en grymt härlig träningsvärk i min lilla kropp. Allt från de senaste tre dagarnas träning.
Bröst från söndagens tunga pass, där jag satte ett PB i hantelpressen. Kom på att jag har glömt dela med mig av det.
 
Benen är ömma från frontsquatsen på Factor, det blev ju totalt 56 reps under 12min. Även om det är lätta vikter så känns det i mina lår. ;) 
 
Ryggen är såååå öm ända från ländryggen upp till trapzen. Grymt bra kvitto på gårdagens tunga pass!
Glad chey! :D
 
Soffan har varit rätt så skön ikväll, axelpasset får vänta till i morgon. :) 
 
 
Ledig dag i morgon som delvis kommer spenderas hos bästa Lia på Rubb&Stubb. Sedan blir det gym, Factor, försöka fixa spinningpasset och lite annat smått och gott. :)
 
Nu läggdags.
 
Godnatt! 
 

Kommentarer
Postat av: Sophie

snygg!!!

Svar: Puss!
Fanny

2013-09-03 @ 23:37:02
URL: http://sophan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0