Helgen

Jag är lite dålig på att hålla er med inlägg under helgerna, ska försöka bättra mig. :) 

I fredags körde jag benpasset på egen hand. Ingen som stöttade mig, minns inte sist jag var i samma sits. Jag ogillar att köra ben själv, då det är så lätt att jag blir bekväm och maskar istället för att pressa mig. 
Men.. Den här gången körde jag faktiskt skiten ur mig själv. Hade förra benpasset färsk i minnet, siktade på samma känsla. 

5 set benspark 
3 set djupa pressar 
3 set korta pressar 
4 set böj i smithen 
6 set benspark -ss- utfallsgång m. viktskivor, två sista utan vikter.

Jag skakade efter passet, sjönk ihop som en dränkt katt på en stol i repan. Där blev jag kvar ett tag. Grymt nöjd med min insats! :) 
Redan på kvällen gav träningsvärken sig tillkänna i låren, idag är den som värst.  

Kvällen spenderades med Frida och Maria på Indigo. Riktigt gott och mysigt! 


Det är kul att för en gångs skull få klä upp sig lite.

Annars har jag jobbat hela helgen, ingen träning. Bara god mat och vila. 
Middag hos Frida igår, makaroner och korv. Himmel, så länge sedan, och pannkaka, va gott! 
Självklart en massa candy och en film till efterrätt. 

Jag har för övrigt sett klart alla säsonger av SAMCRO, samt de som kommit ut av säsong 6, på två veckor. 
Liiiite besatt ja.. ;) 


Dagens lunch.. 


Kvällens fika.. 

Nu är det läggdags. Godnattn på je!


En liten offseason formcheck.. 
 


Kommentarer
Postat av: Tommy

Det där kan det nog bli en bra x-form av!

Svar: Tack! :) jag kämpar som f-n för att få till en grym x-form. :D
Fanny

2013-10-14 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0