Studiebesök

Var på MD Gym i Hallstahammar. Min kollega Madde och hennes polare Madde tränar där. Ja, dom heter likadant. :)
 
Vi körde rygg och biceps.
 
3 set latsdrag som uppvärmning
4 set chins
4 set hantelrodd
3 set latsdrag smalt grepp, drop på sista set
3 set sittande rodd i kabel
3 set hantelcurl
3 set scottcurl
3 set enarmscurl i kabel
 
Sdan blev det em 40min promenad på kvällskvisten.
 
 
Lite snabb posering efteråt..från min bästa sida.

Det gjordes mest för att knäppa några kort och jag inser nu verkligen hur jäkla hårt jag måste jobba med posera åt andra hållet. Höger sida mot domaren, jag tippar framåt och är såååå mycket stelare i min "twist". Sedan måste latsen breddas som vanligt i front- och baksidaposen.
 
Note to self: ÖVA nu för tusan!!!

Ikväll har jag bakat frukostbröd, förberett för morgondagens middag och nu ska jag snart fixa efterrätten. Ni kommer få se allt det smarriga i morgon. ;)
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: sofia

Du skrev tidigare att du tyckte dig inte se någon skillnad. Jag tycker man ser stor skillnad i bilderna du lagt upp! Fortsätt och jobba på, du är grymt duktig!!

Svar: Tack snälla Sofia!! Det är som sagt svårt att se det själv, men det betyder mycket att du delar med dig av det du ser. :) Tusen tack!
Fanny

2013-05-05 @ 22:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0