Slow mode

Efter dagens benpass och efterföljande cardio tog jag mig en tur till solarieöarna. Väl hemma med middag i magen så totaldäckade jag i soffan. Helt schlutt på!
 
Det blev ett bra pass helt enkelt!
 
5 set benspark
6 set liggande benpress, drop på sista set
4 set sittande benpress - ss - benspark ett ben i taget
1 set benspark på flugvikt
På varje set i benpressen så körde jag först djupa pressar med normal fotställning, satte sedan sätta ihop fötterna och körde korta pressar för att kräma ur lite mer av framsidorna.
3 set utfallsgång - ss - stående vadpress
4 set sittande vadpress
 
20min pw på bandet i lätt lutning
20min på trampmaskinen
 
 
Alltså, har jag inte träningsvärk i morgon så har jag gjort ngt fel..
 
Ledig hela långa dagen! Jag ska bland annat baka frukostbröd till på lördag, förbereda middagen till mina gäster och baka lite efterrätt. Självklart så ska jag träna också. :) Blir ett pass med kollegan Madde på hennes gym, trevlarns!
 
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0