Långhelg

Jag har varit lite dålig på att uppdatera i helgen, men jag har helt enkelt inte haft tid. :) Har umgåtts med vänner, haft besök av syrran med familj, testat RPM med Johanna på World Class, grymt pass med en underbar ledare!
 
Istället för en massa text så kommer det lite bilder från helgen.
 
 
Mys med min underbara systerson.. ♥
 
 
Utsikten från min balkong i går..
 
 
Passade på att bättra på brännan idag..
 
 
Mina fina vänner i lördags då vi avnjöt en middag på Frank.
 
 
Goa unge..
 
Har haft en underbar helg!
 
För er som är intresserade så kommer här dagens träningspass
 
Träning

Axlar, mage och baksida ben
 
3 set in- och utåtrotation i kabel
5 set hantelpress
4 set sidolyft m. hantlar
4 set framåtlutad sidolyft, en arm i taget (för baksidan)
4 set baksida axlar i maskin
2 set sidolyft i kabel
4 set crunches med rep i kabel
4 set crunches på boll
 
45min cardio på trampmaskinen
 
Körde med Niclas och fick även den här gången med mig nya tips och råd! Efter passet var det dags att drilla posering och t-walk med Frida. Det går verkligen åt rätt håll, småfix och åter småfix. Nu kommer jag öva varje kväll efter mina träningspass. I'm gonna nail it!!
Tusen tack Frida och Niclas :)
 
Natti
 

Kommentarer
Postat av: sofia

vad är dina bästa tips mot hunger när du dietar?

Svar: För det första försöka att inte tänka så mycket på att jag är hungrig.. Men det är ju inte plättlätt alla gånger. Då slinker det oftast ner en extra celsius eller citronvatten. Men nu är jag nästan bara riktigt hungrig ca 1h innan jag ska äta något, så det går att uthärda. :) Man vänjer sig också med att gå runt å vara lite småhungrig. ;)
Fanny

2013-05-21 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0