En ledig fredag

Startade dagen med ett IW pass tillsammans med Anna, Krille och Sebbe.
Frukost på sportköket för mina vänner, jag drack en Celsius.
Sedan vidare till sjukgymnasten, bröstryggen fick sig en behandling som verkligen behövdes. Nu kan jag vrida överkroppen bättre när jag poserar! Grymt bra! :)
Mätning och träning hos coach F, gick därifrån med ett stort leende från öra till öra. Det går bra nu!! Har tappat 1kg fett på 2 veckor, samtidigt som jag lagt på mig i muskelvikt, vad hände där liksom?? Så jävla gött! :)
 
 
Sedan raka vägen till Sthlm och tjejen som ska sy upp min bikini. Alla detaljer är nu fixade, åker tillbaka den 6/6 för att prova ut den. Såååååå spännande!! Jag tror att den kommer bli grymt snygg. ;) 
 
 
At the gym...
 
Nu sitter jag hemma i köket, kvällen har bland annat spenderats på gymmet där det blev posering och stretch. Åkte förbi ICA på vägen hem, jag får ju nämligen äta fritt i morgon och nästa lördag. Det kära ni är ren lycka! ♥
Nytt i kostschemat är torsk och potatis på lunchen, endast sallad till middag (med kyckling, räkor el kalkon), bär och keso på kvällen. Kommer äta ca 300kcal mindre än tidigare.
 
 
Torsk och pären.. Mmmm ;)
 
Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0