3 weeks out..

Åker hemifrån senast 9.30 på mornarna och snubblar in genom dörren kring 23.00.
 
Tänkte bara skriva lite snabbt, då jag måste skynda att slänga mig in i duschen och sedan krypa isäng.
 
T-walk träning och lite posering med Madde ikväll. Vi fick låna Strömsholms Crossfitbox, perfekt att öva på t-walken där! Jättesnällt av killen som fick sitta kvar och vänta på att få låsa.. hehe :)
 
Sedan plattan i mattan till gymmet för bröst, triceps och 40min cardio på trampmaskinen.
 
3 veckor kvar... benen är jag inte alls nöjd med i dagsläget. Men det borde släppa där snart, sista veckan eller något sånt. Jag har ju ingen större koll, kör bara på som jag blir tillsagd. ;)
Ska till Fredrik i morgon, mätning, träning och nytt kostschema. SJUKT spännande!!
 
Godnatt!
 
 
Smala och släta ben.. no good..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0