Romme

Vilken helg jag har haft med mina fina vänner, helt underbar på alla sätt! :)
 
Kanonbra väder, många skratt, grym skidåkning och egentligen inget att klaga på.
Jag är helt såld på utförsåkning och har nog insett att jag måste investera i ett par skidor! Då är det tur att jag jobbar i en sportbutik! ;)
Den här gången gav jag mig till och med på några svarta backar, men inte helt utan protester.. hjärtat i halsgropen, stooooora svängar, en eller två små vurpor och sedan var jag nere. Jag har nog inte ramlat mer än 4 ggr tror jag och det var inga riktiga vurpor heller. Är ganska nöjd över min insats! :)
 
Tack mina vänner för den bästa helgen på länge!
 
 
 
På plats första dagen....
 
 
Fikapaus..
 
 
Den här bilden säger allt... U.N.D.E.R.B.A.R.T!!!
 
 
Andra dagen, ännu bättre väder..

Nu slappar jag bara hemma i soffan, rosig om kinderna och härligt trött i kropp och knopp. Är ledig i morgon också så alla sysslor får snällt vänta till dess. :)
 
Hoppas ni har njutit av solen lika mycket som jag har.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0