Hamglutideus

Hamsting, gluteus, deltoideus.. Baksida ben, roompha och axlar = Hamglutideus, jävla fin kombo.
 
4set liggande lårcurl - ss - stående enbens-curl
4set raka marklyft
3set utsida höft i kabel - ss - kickback i kabel
5set hantelpress
4set sidolyft m. hantlar
4set baksida axlar i maskin
4set sidolyft i maskin
4set crunches i maskin
 
Streeeeetch.. Jag är ju som jag skrivit om tidigare inte smidigast i stan.
 
 
Mina baksidor blir bättre.. men rumpan mindre.
I morgon blir det träning innan jobbet då jag börjar kl. 11. Det är så himla skönt att ha det gjort så att jag kan åka hem direkt efter jobbet. :)
 
Äta, duscha och sedan sova. Goooonatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0