En GOD morgon

Lördag innebär friiiidag! Jag får äta det som jag känner för helt enkelt, om någon nu har missat det. ;)
 
Just idag var jag så himla sugen på "klämmackor". Gud så gott det var! Det blir ju inte samma sak som när man är hemma på en skotertur, gräver ner sig i en snödriva och avnjuter en nygrillad macka med en kopp varmchoklad. Det är livet!

Mackor, smoothie och kaffe hemma i soffan, det är ju inte fy skam det heller.
 
 
En bra start på dagen..
 
Hoppas ni får en härlig dag i det fina vädret, för här i Västerås skiner solen! Önskar att jag var ledig, hade mer än gärna spenderat min dag utomhus. Men nu väntar jobb 11-17.30.
 
Om du är sugen på att göra en likadan smoothie mixa ihop:
 
1 banan
½ lätt kesella burk
½ dl proteinpulver (jag använde mig av Fairings sloow protein, vanilla ice cream)
Mjölk (mixa till en drickvänlig konsistens. proteinet ovan gör smoothien tjockare)
1dl bär (hallon & blåbär)
 
Det blir ganska så mycket, endera får du två fulla glas eller så bjuder du någon på det andra. :)
 
Jag måste även passa på att tacka för den otroligt fina respons som jag fick på mitt inlägg "My Journey"!! Jag har nog aldrig haft så många läsare och kommentarerna här, på FB och privat betyder otroligt mkt.
Kärlek till er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0