Det tar på krafterna...

... att leka i backen en hel helg. Jag kan inte direkt påstå att jag har mycket energi i kroppen, trots att jag nyss hade min "fridag". Fredriks råd efter träningspasset, hem och vila. Sagt och gjort, soffan har varit min vän idag. ;)
 
Men tvätten och golvet blir ju inte rent av sig själv, så jag har snällt fått kliva upp ur soffan för att göra någon nytta.
 
Baksida ben, axlar och mage. Riktigt gött pump, så övningarna tog iaf som dom skulle.
 
4set liggande lårcurl - ss - raka marklyft
2set liggande lårcurl, 6reps med "håll" i det tyngsta läget och sedan pumpa ur det sista.
4set frontlyft i kabel
4set sidolyft m. hantlar - ss - hantelpress
4set sidolyft i maskin
6set baksida axlar i maskin
4set benlyft m. pilatesboll - ss - crunches
 
Nu är det bara 12 veckor kvar och det är 12 veckor sedan jag påbörjade min diet. Helt sjuuuukt vad tiden går fort! Det känns som det var nyss som jag satt här och hade betat av v.3. Fullt fokus nu, snart blir det som sagt lite tuffare när cardion dras igång.
 
 
 
Nu är det dags för middag, sedan blir det lite poseringsträning framför spegeln.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0