Day off!

Sitter hemma i soffan, smuttar på en celsius och skriver på ett lite längre inlägg. Ett inlägg som en av er läsare har efterfrågat, nämligen hur jag kom in på banan att tävla i BF och lite om hur man går tillväga, hur jag har gått tillväga.
 
 
Hatar när kylen gapar tom.. tom på Celsius..
 
Benpasset med Fredrik gick riktigt bra!! Grymt nöjd chey! Vad gjorde jag utan min bästa coach? När jag börjar vingla lite på vägen så lyckas han alltid stötta upp mig så jag går rakt igen.
 
Varje pass räknas för mig och så fort jag gör ett dåligt (som igår) så känns det som ett misslyckande. Det är så lätt att tänka "äsch, det gör väl inget".
Men det funkar inte riktigt så i mitt huvud, jag vill alltid göra det bästa jag kan och vara den bästa jag kan vara.
Jag vill inte känna att jag kunde gjort bättre, utan jag vill helt enkelt alltid göra ett bra jobb. Men om det inte går ner så går det aldrig upp. Scenariot är alltså både positivt och negativt. :)
 
3set benspark
10set benspark - ss - benpress (så.jöövla.jobbigt)
2set utfallsgång (ca 20steg/set)
5set sittande vadpress
4set crunches i maskin
3set crunches på golvet
 
Hej så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0