Chillarn

Sitter hemma i min enkla vrå och chillar. Sovmorgon, kaffe på stan med Josse, gym (ben) och resten av kvällen har spenderats hemma i soffan, framför tvn. SkönT!
Inga andra måsten som tagit upp min tid, sådana dagar behövs verkligen då och då.
 
Hur som haver så känner jag redan av mina lår från dagens pass. Framsida ben, vader och mage.
 
4set benspark
4set benpress
3set benspark - ss - benpress
3set box squats i smith (knäböj med en bänk under rumpan, fokus framsida lår)
3set utfallsgång
4set stående vadpress, drop på sista
4set crunches i maskin - ss - benlyft
 
En lång och skön stretch fick avsluta mitt pass, stel och öm lite här och var.
 
Energin är lite låg den här veckan, men det är bara att hålla i och kämpa på. Snart lördag ;)
Hade en plan på att besöka Factor idag, eftersom det var Deadlifts (marklyft). Men ett pass fick räcka.
 
 
Jooo, jag tror nog att jag skymtar en liten baksida på mina lår.. Iaf i detta läge..
 

Nu blir det dusch och lite hemmaspa, perfekt avslut på en skön dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0