Tankar och bilder från helgen..

Nu har det gått en vecka sedan dieten slutade och jag gjorde min första tävling. Krafterna är tillbaka och det går riktigt bra på gymmet. Jag ser verkligen fram emot den här uppbyggnadsperioden och längtar redan till nästa dietstart och tävling.
Tanken är att jag ska tävla 2014 nästa gång, om det blir vår och vinter eller bara vinter vet ja inte i dagsläget. Är lite sugen på att köra tex. två tävlingar på våren och sedan decembercupen och lucia på vintern. Men det är bara mina tankar och inget är klart ännu.
Ska träffa Fredrik på torsdag och diskutera lite. Jag behöver nämligen ett mål, då det driver mig och får mig fokuserad.
 

Varje set, varje repetition och varje sekund inne på gymmet räknas.
 
 
Första klunken efter tävlingen.. om den satt fint!
 
Tänker tillbaka på känslan jag hade just då, den är obeskrivbar!
Kan jag lyckas med detta så kan jag sikta sååå mycket högre, vilket är precis vad jag tänker göra.
Dream big!
 
Jag inser ju även att min blogg behöver byta namn.. "Min väg mot Bodyfitness" känns inte så passande längre. Behöver komma på något nytt, men vad? hmmm...
 

 
Har haft en underbar midsommar med min "familj".
 
 
Från gårdagens partaj med Vicky och hennes gamla kollegor..
 
 
Min midsommarafton..
 
Vädret kunde man ju inte direkt klaga på.
 
 
Middag..helstekt fläskfilé, potatis, halloumi, mozzarella, västerbottenost-paj. MUMS!
 
 
Efterrätt.. rabarberpaj.. det är sommar!

Dags att sova, i morgon väntar jobb och därefter ett ryggpass med fina Frida. :)
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0