Redo för tävling!

 
Jag sitter på rummet i Alingsås, tänker på min resa från den dagen jag sa till Fredrik att jag ville tävla fram till nu. 
Men det här är inte slutet på min resa, snarare början på något nytt.
There is so much more to come! 
 
Jag har laddat med kolisar hela dagen och har nu två mål kvar innan det är dags att sova. 
Nervositeten är under kontroll, jag är snarare förväntansfull och laddad, det här kommer bli så jäkla kul! Jag kan ju jämföra det lite med alla modevisningar som jag har gått på, det kan ju inte vara värre än det. Skillnaden är bara att jag kommer ha en bikini på mig istället för kläder. Men när man är i sitt livs bästa form, så känns det inte ett dugg jobbigt. 
 
Jag är så redo som jag bara kan bli! 
 
Än en gång så vill jag tacka er alla för era lyckönskningar och fina kommentarer på FB, Instagram, bloggen och på sms. Var och en går rakt in i hjärtat och jag är så oerhört tacksam och glad över det enorma stöd som jag har. Det betyder sååååå himla mycket för mig. Ni är bäst! 
 
 
Frullen, potatis och eaa. Mål nr 2 var lika mkt potatis.
 
 
Annas middag längs upp och mitt 4e mål längst ner, ris och tranbär. 3e målet såg likadant ut. 
 
 
Riskakor med banan och kanel, sjukt gott! 
 
Det som väntar nu är enbart riskakor och senare ris med tranbär. :)
Min shake med 0,5 liter vatten har jag lyckats ransonera bra, har just under hälften kvar. :)
 
Jag hinner nog inte skriva så mycket här under morgondagen, men instagram kommer uppdateras. @Fancy_
Slänger upp ett inlägg här så fort jag har tid. 
 
Hej svejs så länge! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Ett riktigt stort lycka till nu. Gå ut och dominera!!

Svar: Tack! Jag hade så jääääävla kul! :)
Fanny

2013-06-14 @ 21:38:41
Postat av: Stina

Grymma Fanny! Snubblade in på din blogg för ett par månader sedan och har sedan dess följt din resa dag för dag. Fasen vilken krigare du är! Bra jobbat! Stort lycka till i morgon! :-)

Svar: Åh, tusen tack! Va glad jag blir! Va roligt att du hittade hit och ännu roligare att du har stannat kvar. :) tack!
Fanny

2013-06-15 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0