På´t igen bara!

Då var det måndag, första vardagen efter min stora helg.
Helt plötsligt känner jag mig lite tom. Efter att ha haft ett mål under så lång tid och sedan dietat i ca 6 månader, så är det nu slut. Vad ska jag göra nu? Vad ska jag äta? Det är lätt att bli lite bekväm, eller jag är väldigt bekväm och gillar mina rutiner. Men nu helt plötsligt så måste jag ju skapa nya rutiner, för jag kan ju inte fortsätta på mitt dietschema. Jag vet ju vad jag ska äta, men det är fortfarande svårt att tänka om när man har gått på autopilot så pass länge.
 
Jag hade först tänkt vila från gymmet i några dagar, men då jag känner mig så pigg och fräsch i kroppen så kunde jag inte hålla mig. Det är bara å köra på igen, nu ska det byggas! :)
 
 
Träffade på underbara Frida på gymmet. Hon har varit ett stort stöd för mig, så det var himla kul att få dela mina tankar och min upplevelse från tävlingen med henne.
 
Körde baksida ben, axlar och mage. Skönt att ha massor med energi i kroppen! Den här veckan kommer bli grymt rolig träningsmässigt. :D
 
 
Startade dagen med en proteinsmoothie gjord på vaniljkasein, banan, hallon, kesella, mjölk och kanel.
En kopp kaffe och finncrisp med jordnötssmör.
 
Till lunch åt jag spaghetti och köttfärssås.
Mellis en swebar och celsius
 
 
Till middag blev det kyckling och ris med grönsaker. Lite som min diet men såklart en större portion.
 
 
Så slutligen kvällsmålet.. kesella, chokladprotein och lite jordnötssmör.. Inte så himla dumt faktiskt! :)
 
Jag håller på att knåpa på ett inlägg från tävlingsdagen, kommer nog upp i morgonkväll eller på onsdag. Är ju endel att skriva om och massor med bilder att lägga upp. ;)
 
Nu är det i alla fall dags att sova. jobb 09.00-19.00 i morgon. Tar med en kladdkaka för att fira lite med mina kära kollegor. :)
 
Natti natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0