Måndag

Ny vecka och lite nya matrutiner.. Har tillåtit mig att äta rätt så fritt hela förra veckan, men nu blir det inge mer snask annat än på fredagkvällar och lördagar. Lite kontollerat behöver jag köra, annars kommer jag gå bananas var och varannan dag.. haha!
 
Ganska underbart väder ute idag, så jag passade på att ta tillvara på solen under min lunch.
 
 
Mellis.. Ice coffe protein, riktigt mumma om man gillar kaffe!

Jobbade till 19 och sedan bar det av mot gymmet där jag mötte upp Frida för ett ryggpass.
 
4 set chins
4 set latsdrag
4 set sittande rodd i kabel
4 set smalt latsdrag
4 set latsdrag i maskin - ss - rodd i maskin
 
Det blev ett tungt och riktigt bra pass, tack Frida! :) Jäklar vilken skillnad det är nu när kroppen är full av energi. Börjar köra på alldeles för lätta vikter, dags att tänka om och lasta på lite. ;)
 
Avslutade med att mosa magen lite.
 
4 dropset i magmaskin
4 set bålrotation med viktskiva
 
 
Kvällsmålet ligger i magen så nu är det dags att krama kudden.
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0