Drömmer...

...just nu om en ätardag i morgon, men jag får snällt nöja mig med min dietmat. 
Har känt mig tom idag, så fort jag åt ngt så var jag hungrig igen. I vanliga fall skulle det ju vara påfyllning i morgon, så det ska bli väldigt intressant att känna hur kroppen kommer reagera på det här. I morgon när jag vaknar är det bara 7 dagar kvar, sista cardiopasset ska rivas av och självklart posering. Nedräkningen är här, jag känner även hur nervositeten börjar krypa sig på, jag ska verkligen tävla! Gosh!! 1 vecka kvar!! 
 
Lite rygg, biceps, cardio, posering och t-walk kördes ikväll. Inte ett av mina bästa träningspass, men poseringen och t-walken gick däremot kalasbra! :) 
 
Nu tänker jag krypa ner i sängen, innan 00.00, för första gången på flera veckor. Känns det som i alla fall.
 
 
Vilade lite efter cardion innan det var dags för posering.. 
 
Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0