7

I dag har nog varit den tuffaste dagen mentalt under hela dieten. Jag vill äta allt jag ser och nu ser jag grillat, godis, tårtor, glass och annan god mat öööööverallt. Har även känt mig matt i kroppen och mer eller mindre hungrig hela tiden. Men jag biter ihop.. No pain no gain, right? :)
 
Åkte till gymmet efter jobbet, solade och poserade lite. Övning ger färdighet och det känns lite bättre för varje gång. Körde mitt sista cardiopass i morse, i morgon blir det bara posering. :) yeeay, vilken vilodag! 
 
 
Från cardion i morse.. 
 
 
Dagens lunch.. Pizza! Försökte iaf inbilla mig att det var det.. Hehe
 
Nu är det läggdags, godnatt på er!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Johansson

Duktig du är som biter ihop!! Du klarar det! Vi läsare är med på din resa och stöttar dig!! Kram Caroline

Svar: Tusen tack Caroline! Din kommentar och ditt stöd glädjer mig enormt mycket! :)
Kram
Fanny

2013-06-09 @ 12:37:34
URL: http://carolinecarrot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0