6

I dag har dagen gått mycket smidigare än gårdagen. Inte alls lika tufft som igår, men visst är det lite kämpigt. Det bästa av allt är att jag har inte haft lika mycket sug på allt jag inte får äta, mentalt har det alltså varit lättare. Det måste ju bara varit pga att det var lördag som jag ballade ur. Jag tänkte för mycket på allt jag egentligen skulle fått äta, så fokuset hamnade där istället för på det väsentliga. Idag börjar jag om, det är ju trots allt snart lördag. ;)
 
Kom i säng tidigt i går, vaknade dock mitt i natten hungrig som en hel karl och kunde inte somna om. Vatten hjälpte föga lite, så istället klunkade jag i mig en halv colaburk. Kolsyran gjorde susen och jag kunde tillslut somna om. :) tips från "coachen" om ni hamnar i samma situation och INTE får äta ngt. 
Sovmorgon i morse, eftersom cardion är bortplockad och jag började jobba kl. 11.00. Utvilad och pigg, så skönt! 
Efter jobbet lämnade jag Zelma hos Pernilla.
 
Sedan middag, sol och posering.
Jäklar vad det kan hända grejer med formen från den ena dagen till den andra. It's coming off, benen börjar äntligen se ljuset. Så himla kul!! 
 
Jag kan helt ärligt meddela att det är en grym känsla att vara såhär tight, men det är absolut inte en dans på rosor.
 
You have to work your ass off to get there! 
 
Men jag njuter av varje minut, trots att jag gnäller lite och tycker att det är tufft då och då. Hur det än kommer sluta på lördag, så ser jag mig själv som en vinnare! Jag har fan i mig vunnit över mig själv! Åstadkommit något jag ändå trodde skulle vara mycket tuffare än vad det har varit.
 
 
Sista veckan nu, jag har fullt fokus framåt och är redo. Bring it on! 
 
 
 
Man kan skymta en linje på min baksida.. Äntligen! 
 
Godnatt! 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så snygg du är!

Svar: Men tack fina du! 😘
Fanny

2013-06-11 @ 09:38:10
URL: http://alexandralilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0