2

Nu ni är det nära! Fatta att mitt mål som jag så länge har strävat efter snart är uppnått. Galet roligt! :) 
 
Hämtade som sagt hem bikinin idag och jäääääävlar va snygg den är! Jag är sjukt nöjd, den blev så himla mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Vänta bara tills ni får se den! :)
Jag kommer inte visa någon bild förrän dagen D, ni får vara nyfikna en dag till. ;) 
 
Sitter i soffan efter en dag med massa fix inför helgen men också fix här hemma. Mitt hem hade ju som förfallit lite de sista två veckorna. Men nu är jag i fas igen och det ska bli skönt att komma hem till en städad lght på söndag. :) 
Annars så har jag tränat lite, ett lätt pass för överkroppen. Biceps, triceps, axlar och rygg. Sedan körde jag genrep med Frida. Posering och t-walk i min fiiina bikini. Det känns riktigt bra, jag är så spänd av förväntan och nervositeten som ligger och bubblar nu är bara positiv. Jag känner mig lugn och harmonisk. 
Tack Frida för allt! ❤
 
Efter en dag med massa kolisar så är det nu dags att sova, vilket ska bli väldigt skönt. Ganska trött chey! 
 
Här kommer en bildbomb från instagram. 
Tar det bakvänt, från nu till morgonen.
 
 
Mitt sista mål mat för dagen, ris och torkade tranbär.
 
 
Mål 6, Ris och banan.. 
 
 
Mål 4 kyckling och sallad, mål 5 ris och tranbär.. 
 
 
Mål 2 en proteinshake, mål 3 kyckling och sallad.
 
 
Frullen.. Bcaa.. 
 
Sedan kommer en bild jag la upp igår på formen. 
 
 
Första dagen på dieten vs. gårdagen.
 
Har work pays off! 
 
I morgon rullar bilen mot Alingsås kring lunchtid.
 
Godnatt och sov så gott.
 

Kommentarer
Postat av: Henke Lundvall

Lycka till på lördag nu Fanny! Jag håller tummarna!

Svar: Tack Henke! Va glad jag blir :)
Fanny

2013-06-14 @ 06:31:27
Postat av: Marie

Grymt bra jobbet!! Heja Fanny! Håller tummarna för dig nu.
/Marie

Svar: Tack Marie! Vad glad jag blir att du håller tummarna för mig! :)
Fanny

2013-06-14 @ 08:49:57
URL: http://lifelikechocolate.blogspot.com
Postat av: Linn

Jag är nyfiken på hur kost/tränings- upplägget har sett ut senaste månaden. Det är sån enormt stor skillnad på din kropp. Riktigt bra jobbat! :)

Svar: Jag tror att jag har skrivit inlägg om det tidigare, men kan skriva ett igen nu efter tävlingen. Tusen tack! :)
Fanny

2013-06-14 @ 12:14:17
Postat av: ronja

Hur lång tid är det mellan bilderna? :) RIKTIGT BRA JOBBAT!!!!

Svar: Tack snälla!!! :D Det är 5½ månad mellan bilderna.
Fanny

2013-07-02 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0