Träning x 2

Två grymma träningspass avverkades idag med en grym träningspartner!
 
I morse körde jag och Frida rygg och lite axlar tillsammans på Ironsport. Efter lite sol och häng på Framnäs så blev det ett andra pass på Bjurhova gymmet. Armar och mage fick sig då en ordentlig omgång. 
 
Sitter nu i soffan och mår riktigt gött, är sådär härligt trött i överkroppen. 
 
4 set chins (med hjälp för min del)
4 set hantelrodd (tungt)
4 set latsdrag (tungt)
4 set smalt latsdrag - ss - baksida axlar i maskin 
4 set framåtlutad hantellyft för baksida - ss - sidolyft m hantlar 
 
 
Rygg och axlar på Ironsport..
 
4 set stångcurl (tungt)
4 set hantelcurl, dropset
4 set bamsen
4 set pushdowns -ss- crunches i maskin
4 set frenchpress -ss- crunches i en annan maskin
2 set enarmssträck m. hantel
 
 
Armar och mage på Bjurhovda gymmet "Team B A K"..
 
Jag känner redan nu att det stramar lite i ryggen och armarna, främst biceps.
Kommer bli en fin träningsvärk detta! ;)
 
I morgon kl.9 är det dags igen! Jag tror att vi pratade om rumpa & lite baksida ben, men det blir nog något mer också. 
 
Natti natti ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0