Njuter..

 
...av ledigheten, träning och det underbara vädret som Sverige just nu bjuder på. 
 
Körde ett pass på Factor på förmiddagen, sedan lunch på Kajens med Linn och Carro. Hem för lite balkonghäng i solen, sedan gymmet för lite framsida lår och vader, träffade på Malin och Agnes, samt Helene och Carina.
4 härliga energiknippen! ♥
 
 
Dagens WOD på Factor
 
Det är verkligen helt underbart att äntligen vara tillbaka, så grymt härligt att få svettas och flåsa ordentligt. 
Marklyften gick riktigt bra, inga känningar i landryggen. Strikt och försiktigt med lättare vikter, då funkar det bäst. 
 
 
Fick tyvärr en rejäl huvudvärk innan jag skulle köra på gymmet, är sååå himla dålig på att fylla på med vätska under varma dagar, måste skärpa mig! Men lyckades bita ihop och körde som jag tänkt.
 
6 set sittande benspark
6 set benpress
6 set stående vadpress
 
Ikväll har jag träffat Vicky (som kommit hem från USA-resan) och vart på bio med Anna. 
Så underbart att ha V hemma igen, nu är det bara Frida jag vill kramas med. :)
 
Filmen var riktigt grym, vi såg World War Z. Den kan jag starkt rekommendera! 
 
 
Varmt och skönt, 19 grader kl.23.30. Underbara sommarkvällar! 
 
Nu är det sängdags, styr siktet mot Sthlm under morgondagen. 
 
Nattinatti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0