Helgen och Factor

Då har jag äntligen gjort ett pass på Factor igen, det var ett kärt återseende! :)
Sjukt nervös innan, men det gick faktiskt bättre än väntat. 
Gryyymt härligt var det! Har bokat in onsdag kl. 11 med Linn, det ser jag fram emot. Blir säkert ngt med ben då det är Rikard som har passet, så det är bäst att tagga redan nu. 
 
Jag har haft en underbar helg i Uppsala, egentligen var jag inte sugen på att åka hem. Men hade packat för lite kläder och träningen väntade. 
 
 
Chill i soffan i morse innan solhäng med Ida.
 
 
Lördagsmys med Ida och Lina.. 
 
 
 
 
 
 
Såhär såg passet ut.. :)
 
Körde raka marklyft efter passet, för att få med baksida lår idag. 
 
För övrigt så är det ganska skönt med semester. :) 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Vad fina ni är och vad duktig du är!

Svar: Tack snälla! :)
Fanny

2013-07-15 @ 23:31:27
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0