Feeling strong!

Det går bra nu, pass efter pass levererar jag och energin är på topp! 
Innan jag körde igång min diet så hade jag svårt att hitta kontakten när jag körde tungt, speciellt när jag körde rygg, medans jag under dieten alltid fick galet bra kontakt i och med att jag inte orkade köra lika tungt. Nu däremot så funkar det hur bra som helst även på de tyngre vikterna. Med andra ord så gjorde det mig gott att köra lättare med fler reps och verkligen hitta kontakten. 
 
Att dessutom träna tillsammans med någon när man ska köra tungt, gör att det går att köra dom där sista repsen som man annars inte hade orkat själv. Utvecklingen går åt rätt håll och jag känner hur styrkan blir bättre och bättre. :) 
Tack Frida för din hjälp och ditt stöd, det är guld värt! Du inspirerar och motiverar mig till att bli den bästa jag kan vara. Glädjen till träningen är nu större än någonsin! ❤
 
Känner på mig att det kommer bli en bra höst/vinter utvecklingsmässigt. Inte bara för att det känns bra nu, utan också för att jag kommer se till att det blir så. You are the creator of your life! 
 
 
Hamstrings, gluteus och pecs stod på schemat igår. Med andra ord, baksida ben, rumpa och bröst. 
 
4 set utfallsgång
4 set sidekick -ss- kickback
5 set lutande hantelpress
4 set pec dec -ss- liggande lårcurl
4 set flyes i c.c 
 
Otroligt nöjd efter passet. :) 
 
 
Mulet och regn hela gårdagen. Den spenderades mestadels i soffan..
 
 
Förutom när jag var tvungen att ta cykeln till affärn.. 
 
Idag blir det vila från vikterna, kan hända att jag kör ett cardiopass lite senare. 
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0