BODY och lite träning

Tidningen BODY var på plats på Alströmertrofén och jag lyckades fastna på bild samt fick ett fin-fint omdöme. 
Nu är jag ännu mer taggad inför framtiden. Mycket tid kommer spenderad i gymmet, ordet tunn ska raderas ur ordlistan. ;)
 
 
Stolt tjej.. drömmen om ett uppslag, en framsida eller månadens curlgirl brinner fortfarande. 
 
Träningsvärken från gårdagens ryggpass kom som ett brev på posten, sakta men säkert tilltar den mer och mer. 
 
Idag blev det ett benpass med coach F. Jag var svagare än vanligt och hade inget tryck i kroppen. Men bra kontakt, vilket ändå är ett plus i kanten. Detta är resultatet av för dålig kost, med det menas för lite näringsrik mat, och för mycket glass. ;)  Fan.. Jag blev ganska avslöjad där, man kan inte lura Fredrik. Haha!
Nu är det skärpning med kosten om jag ska lyckas bygga på mig mer massa. 
 
Såhär såg passet ut. Jag är lite osäker på antal set, då jag hade fullt upp med att andas och torka floder av svett. 
 
6 set hacklift -ss- liggande benpress
4 set sittande benpress -ss- benspark 
 
Det var allt, alldeles tillräckligt för mitt nuvarande tillstånd. Körde ju t.o.m hårdare under min diet, vilket inte är ok. Maten mina vänner, maten! Den är viktigare än vad många tror. Under dieten år jag mindre kcal och fick i mig mindre energi, men maten var mycket mer näringsrik än mitt nuvarande intag. Nu äter jag betydligt mer, men mindre näringsrikt, då det blir lite hipp som happ från dag till dag. 
 
Jag har iaf precis mumsat i mig en riktigt smarrig laxomelett med stekt potatis och sallad. Ser ut mycket ut för världen, då jag är sämst på att få den att hålla ihop. Men gott var det! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tommy

Vilka fina kommentarer i Body! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Fanny

2013-07-30 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0